|
|
Cele tworzenie systemu CRM
System CRM ma za zadanie uporządkowanie kontaktów z Klientami a także
logiczne powiązanie ich z Inwestycjami Klientów. Przez udostępnienie wszystkim niezbędnym
osobom kompletu informacji o Kliencie ma on zapewnić jednolitą politykę wobec Klientów i
wywiązywanie się ze wszystkich zobowiązań. Od momentu zarejestrowania system pilnuje by zostały
one wykonane. Przez sprzężenie z systemem finansowym daje niezbędną wiedzę o aktualnym stanie
rozliczeń z Klientem. Umożliwia Handlowcom w terenie lepsze dopasowanie ofert, ale też daje
argumenty do negocjacji. Jednocześnie personalizuje kontakt z Klientem powodując że każda
osoba kontaktująca się zna wszystkie ustalenia zawarte przez poprzedników a także tryb
załatwiania sprawy może być indywidualnie zmieniany wg potrzeb i życzeń Klienta.
Zapewnia koordynację wszystkich punktów styczności z
Klientem przez telefon, fax, email, list czy też kontakt osobisty.
Kierownictwu zapewnia łatwiejszą ocenę pracy Handlowców a także postępu
realizacji planu sprzedaży. Umożliwia nawet zdalne (spoza Biura) monitorowanie całościowej
efektywności firmy.
Udostępnia w każdej chwili historię kontaktów z daną firmą lub "inwestycją".
Umożliwia szybkie wdrożenie nowych pracowników i przejęcie pracy dokładnie w punkcie gdzie
poprzednik musiał przerwać
Zapewnia kumulowanie wiedzy w firmie i lepsze wyciąganie wniosków tak z sukcesów jak i porażek.
Program zapewnia rozbudowane możliwości raportowe dostosowane do specyfiki firmy.
Umożliwia także bardziej rozbudowane raportowanie finansowe oparte o import danych ze Scali ale
wzbogacone informacją marketingową co pozwala na lepszą ocenę pracowników.
Indywidualne traktowanie każdego Klienta oraz terminowe wywiązywanie się ze wszystkich
(nawet drobnych) zobowiązań i obietnic spowoduje podwyższenie zadowolenia i lepiej przywiąże Klienta do Firmy.
Wszystkie wymienione cele, po ich osiągnięciu, wpłyną na poprawę konkurencyjności Firmy
i co za tym idzie zwiększenie obrotów (a też zysków)
Słowa kluczowe:
crm, przedstawiciele handlowi, certyfikacja, katalog klientów, przedstawicielstwa firm zagranicznych, mailingi, zarządzanie wysyłką materiałów, gwarancja, kontakty, relacje z Klientami
|
|
|
|
|
|
|