|
|
Organizacja i zarządzania kontaktami z Klientem - Pakiet CRM
Streszczenie
Oprogramowanie do organizacji i zarządzania kontaktami z Klientami i
informacjami o nim. Baza wiedzy o Partnerach przeznaczona dla wszystkich firm ale szczególnie
dla przedstawicielstw firm zagranicznych.
Opis działania
Oprogramowanie to zostało pomyślane jako katalog klientów, spraw / wyjazdów z nimi związanych, kontaktów w danej
firmie (z podziałem na szczeble hierarchii ) . Zakładany 3 stopniowy model sprzedaży (szczególnie częsty w przypadku
przedstawicielstw firm zagranicznych) daje możliwość rejestracji klientów a też najważniejszych klientów naszych
klientów. Poza tym obejmuje też mechanizm szkoleń i certyfikacji tak pojedynczych instalatorów jak i całych firm
partnerskich. Pozwala to na zróżnicowanie Klientów w zależności od obrotów i osiągniętej specjalizacji. Do tak
zdefiniowanych odbiorców można wysłać i zarejestrować ten fakt dowolną wysyłkę, czy to w odpowiedzi na pojedynczą
prośbę o katalog czy zbiorczą z zaproszeniem na konferencję lub z życzeniami świątecznymi. Dla dopełnienia informacji
marketingowej baza zawiera też informacje o obrotach klienta, przyznanych rabatach i warunkach płatności. Dodatkową
ważną funkcją jest rozbudowany zestaw definiowanych alarmów związanych z różnymi zdarzeniami (Klient nie zapłacił,
stracił wiarygodność, czy certyfikat stracił ważność, wymagany przegląd gwarancyjny).
Wymogi bezpieczeństwa podyktowały podział użytkowników na 4 grupy (księgowość, dyrekcja, handlowcy, administrator)
i przydzielenie każdej z tych grup innych praw do modyfikacji i przeglądania danych. Oczywistym uzupełnieniem jest
rozbudowany zestaw raportów na różne tematy.
Tak pomyślana struktura zapewnia gromadzenie wiedzy w ramach organizacji tak , że nawet w przypadku nieobecności
osoby odpowiedzialnej za kontakty z danym Klientem pozostali na podstawie usystematyzowanej wiedzy są w stanie
dalej prowadzić wszelkie sprawy z nim związane. Poza tym każda osoba w firmie może spojrzeć na Klienta ze swojej
perspektywy, tzn np. księgowy na obroty wszystkich firm, handlowiec na wszelkie dane związane z jedną firmą.
W planach jest realizacja wersji opartej o serwer MS SQL z możliwością synchronizacji danych z wielu komputerów
przenośnych i zapewnienia współpracy handlowców pracujących w terenie.
Specyfikacja
1. Dane technologiczne:
a. System operacyjny klienta: Windows 95, Windows 98, Windows NT Workstation, Windows 2000 Professional ,Windows XP Professional
b. Serwery: Windows NT Server, Windows 2000 Server, Microsoft BackOffice, Microsoft BackOffice SBS, Microsoft SQL serwer, MSDE
c. Integracja: Microsoft Word, Microsoft Excel
d. Narzędzia: Visual Studio, Object oriented case tool (UML)
2. Wymagania sprzętowe:
nie przekraczają wymogów dotyczących platformy systemowej Windows 98
3. Zastosowanie:
a. Biuro
b. Zarządzanie kontaktami z klientem
c. Zarządzanie dokumentami i pracą grupową
4. Słowa kluczowe:
crm, przedstawiciele handlowi, certyfikacja, katalog klientów,
przedstawicielstwa firm zagranicznych, mailingi, zarządzanie wysyłką materiałów, gwarancja,
kontakty, relacje z Klientami
|
|
|
|
|
|
|