O nas O programach O historii Weryfikacja i ładowanie danych Projekty Internetowe
0
Spis programów
Dziennik wszystkich wchodzących zamówień z historią obsługi.

Streszczenie

Zapewnienie pełnej kontroli nad dokumentami, prowadzenie dziennika wszystkich wchodzących zamówień i prezentacja go wraz z historia obsługi aż do finału w postaci faktury. Powiązanie zamówienia MAKRO, zamówienia Polka, faktury Polka, Faktury EDI łatwe śledzenie etapu realizacji zamówienia i wykrywanie ewentualnych błędów. Wyeliminowanie konieczności sprawdzania zamówień, 100% kontrola kompletności. Zamówienie albo do nas doszło i jest w rejestrze i wiemy co się z nim stało albo nie doszło ale wtedy systemy pocztowe zwróciły MAKRO komunikat i oni odpowiadają za ponowne przesłanie.

Opis działania

Przeszukuje katalog zamówień przychodzących (pliki tekstowe odebrane z poczty X400) w poszukiwaniu nowych paczek dokumentów. Analizuje paczkę wybierając z niej numery wszystkich zamówień Makro oraz daty otrzymania, nazwę paczki, numery identyfikacji komunikatów. Doczytuje dane z bazy magazynowej (POLKA) i na ich podstawie uzupełnia dane o terminie dostawy i hali odbiorcy a także związane numery zamówienia i faktury i terminy ich wystawienia. Sprawdza pliki wysłanych faktur (na podstawie numeru) i uzupełnia datę wysyłki i nazwę paczki zawierającej fakturę. Przedstawia listę zamówień wraz z etapami realizacji, umożliwia filtracje zamówienia które nie weszły do Polki, zamówienia niezafakturowane, zamówienia zafakturowane ale niewysłane. Umożliwia eksport do Excela w celu dalszej obróbki oraz ponowne wykonanie skryptu generującego zamówienie jeśli serwer był niedostępny.

Pomimo, że oprogramowanie powstało w układzie X400 - Biztalk - Polka może łatwo zostać dopasowane do dowolnego innego systemu obsługi komunikatów X400. Własny analizator dokumentów EDI umożliwia i konfigurowalne zapytania SQL zwracające listę dokumentów z systemu magazynowego pozwalają łatwe dołączenie do dowolnego systemu obsługi, często nawet bez ingerencji w kod aplikacji.


Specyfikacja



1. Dane technologiczne:
a. System operacyjny klienta: Windows 95, Windows 98, Windows NT Workstation, Windows 2000 Professional ,Windows XP Professional
b. Serwery: Windows NT Server, Windows 2000 Server, Microsoft BackOffice, Microsoft BackOffice SBS, Microsoft SQL serwer, MSDE
c. Integracja: Microsoft Word, Microsoft Excel
d. Narzędzia: Visual Studio, Object oriented case tool (UML)


2. Wymagania sprzętowe:
nie przekraczają wymogów dotyczących platformy systemowej Windows 98.

3. Zastosowanie:
a. Biuro
b. Handel i usługi
c. Zarządzanie dokumentami i pracą grupową


4. Słowa kluczowe:
crm, przedstawiciele handlowi, certyfikacja, katalog klientów, przedstawicielstwa firm zagranicznych, mailingi, zarządzanie wysyłką materiałów, gwarancja, kontakty, relacje z Klientami
CRM - EDI - EANCOM - BIZTALK - AIC - walidacja - deduplikacja - normalizacja BAZ ADRESOWYCH www.asoft.pl kontakt z nami

realizacja: gałęcki