|
|
Dziennik wszystkich wchodzących zamówień z historią obsługi.
Streszczenie
Zapewnienie pełnej kontroli nad dokumentami, prowadzenie dziennika wszystkich wchodzących zamówień
i prezentacja go wraz z historia obsługi aż do finału w postaci faktury. Powiązanie zamówienia MAKRO,
zamówienia Polka, faktury Polka, Faktury EDI łatwe śledzenie etapu realizacji zamówienia i wykrywanie
ewentualnych błędów. Wyeliminowanie konieczności sprawdzania zamówień, 100% kontrola kompletności.
Zamówienie albo do nas doszło i jest w rejestrze i wiemy co się z nim stało albo nie doszło ale wtedy
systemy pocztowe zwróciły MAKRO komunikat i oni odpowiadają za ponowne przesłanie.
Opis działania
Przeszukuje katalog zamówień przychodzących (pliki tekstowe odebrane z poczty X400) w
poszukiwaniu nowych paczek dokumentów. Analizuje paczkę wybierając z niej numery wszystkich
zamówień Makro oraz daty otrzymania, nazwę paczki, numery identyfikacji komunikatów. Doczytuje dane z
bazy magazynowej (POLKA) i na ich podstawie uzupełnia dane o terminie dostawy i hali odbiorcy a także
związane numery zamówienia i faktury i terminy ich wystawienia. Sprawdza pliki wysłanych faktur
(na podstawie numeru) i uzupełnia datę wysyłki i nazwę paczki zawierającej fakturę. Przedstawia
listę zamówień wraz z etapami realizacji, umożliwia filtracje zamówienia które nie weszły do Polki,
zamówienia niezafakturowane, zamówienia zafakturowane ale niewysłane. Umożliwia eksport do Excela w
celu dalszej obróbki oraz ponowne wykonanie skryptu generującego zamówienie jeśli serwer był niedostępny.
Pomimo, że oprogramowanie powstało w układzie X400 - Biztalk - Polka może łatwo zostać dopasowane do dowolnego
innego systemu obsługi komunikatów X400. Własny analizator dokumentów EDI umożliwia i konfigurowalne zapytania
SQL zwracające listę dokumentów z systemu magazynowego pozwalają łatwe dołączenie do dowolnego systemu obsługi,
często nawet bez ingerencji w kod aplikacji.
Specyfikacja
1. Dane technologiczne:
a. System operacyjny klienta: Windows 95, Windows 98, Windows NT Workstation, Windows 2000 Professional ,Windows XP Professional
b. Serwery: Windows NT Server, Windows 2000 Server, Microsoft BackOffice, Microsoft BackOffice SBS, Microsoft SQL serwer, MSDE
c. Integracja: Microsoft Word, Microsoft Excel
d. Narzędzia: Visual Studio, Object oriented case tool (UML)
2. Wymagania sprzętowe:
nie przekraczają wymogów dotyczących platformy systemowej Windows 98.
3. Zastosowanie:
a. Biuro
b. Handel i usługi
c. Zarządzanie dokumentami i pracą grupową
4. Słowa kluczowe:
crm, przedstawiciele handlowi, certyfikacja, katalog klientów, przedstawicielstwa
firm zagranicznych, mailingi, zarządzanie wysyłką materiałów, gwarancja, kontakty, relacje z Klientami
|
|
|
|
|
|
|