|
|
Obsługa agencji reklamowej
Cele tworzenie systemu "Obsługa agencji reklamowej"
Program powstał w celu ujednolicenia obsługi zleceń a także automatyzacji
generowania statystyk finansowych na ich podstawie. Umożliwia on:
- Tworzenie kosztorysów a także kalkulacji zleceń a następnie podział na etapy
realizacji i przydzielenie ich do konkretnych osób wykonawców.
- Automatyczne generowanie struktury katalogów dla nowego zlecenia.
- Wystawianie faktur na podstawie przygotowanej kalkulacji.
- Rejestrację przychodów i rozchodów z uwzględnieniem terminów płatności,
dekretacja określająca typy kosztów i przychodów, tworzenie zestawień cash-flow.
- Uporządkowanie i pełniejsze ocenianie procesu obsługi zleceń.
- Włączenie w system informacyjny działu kreacji (pracującego na Mac'ach)
Opis funkcjonalny
Kosztorys
Dzieli się na część dla Klienta na podstawie, której będzie później generowana faktura i
na część wewnętrzną określającą składniki kosztów. Dołączane do niego są zlecenia dla Wykonawców
określające parametry poszczególnych prac. Dla każdego zlecenia jest tworzony katalog na dysku
serwera w ramach obszaru Klienta, którego dotyczy. Zapewnia to szybkie i łatwe odnalezienie wyników
pracy. Do zlecenia jest przyporządkowana kalkulacja kosztów bezpośrednich. Zapewnia to szybkie
określenie marży a także przyporządkowanie jej do osób zaangażowanych w wykonanie zlecenia
(np. w celu wyliczenia premii). Możliwy jest podział zlecenia pomiędzy dwóch Wykonawców.
Faktura
Jest generowana automatycznie na podstawie kosztorysu. Może być zmieniona i poprawiona
do momentu wydruku. Potem pozostaje niezmienna. Może być wygenerowana w pełni
automatycznie, domyślnie zawiera wszystkie potrzebne dane uzyskane napodstawie
kosztorysu i danych Klienta.
Przychody
Rejestr przychodów jest tworzony automatycznie na podstawie wystawionych faktur.
Można w nim dopisać dekretacje określającą kod przychodów by uzyskać podsumowanie
wg rodzaju przychodów. Można zarejestrować kwotę wpłaty za daną fakturę lub oznaczyć
jako zapłaconą w całości. Widoczne jest także podsumowanie miesiąca z podziałem na kody.
Rejestr obejmuje wskazany miesiąc kalendarzowy (ze względu na termin płatności).
Rozchody
Rejestr rozchodów jest tworzony ręcznie na podstawie otrzymanych faktur i
innych dokumentów kosztowych. Można w nim dopisać dekretacje określającą
kod rozchodów a także wpisać kwotę wypłaty za daną fakturę lub oznaczyć
jako zapłaconą w całości. Widoczne jest także podsumowanie miesiąca z podziałem na
kody. Rejestr obejmuje wskazany miesiąc kalendarzowy (ze względu na termin płatności)
Cache flow
Na podstawie rejestru przychodów i rozchodów powstaje cache flow, który można wyeksportować
do Excela i wzbogacić, o planowane wydatki lub przychody. W takim wypadku jest to zestawienie
generowane za wskazany okres w przyszłości. Wszystkie rejestry można wyeksportować do Excela i stworzyć na ich podstawie własne zestawienia.
Specyfikacja
1. Dane technologiczne:
a. System operacyjny klienta: Windows 95, Windows 98, Windows NT Workstation, Windows 2000 Professional ,Windows XP Professional
b. Serwery: Windows NT Server, Windows 2000 Server, Microsoft BackOffice, Microsoft BackOffice SBS, Microsoft SQL serwer, MSDE
c. Integracja: Microsoft Word, Microsoft Excel
d. Narzędzia: Visual Studio, Object oriented case tool (UML)
2. Wymagania sprzętowe:
nie przekraczają wymogów dotyczących platformy systemowej Windows 98
3. Zastosowanie:
a. Biuro
b. Zarządzanie kontaktami z klientem
c. Zarządzanie dokumentami i pracą grupową
4. Słowa kluczowe:
crm, przedstawiciele handlowi, certyfikacja, katalog klientów, przedstawicielstwa
firm zagranicznych, mailingi, zarządzanie wysyłką materiałów, gwarancja, kontakty, relacje z Klientami
|
|
|
|
|
|
|