|
|
SapaCRM wielodostępny system CRM z replikacją danych
Streszczenie
Program jest przeznaczony do obsługi kontaktów handlowych. Umożliwia rejestrację:
- Firmy z Osobami kontaktowymi i danymi teleadresowymi
- Projekty, Kontakty z Osobą i "Projektem", Wysyłki zbiorcze.
- Materiały Promocyjne przekazane Firmie
- Wystawione Oferty, Notatki, Alarmy
- Dane finansowe dotyczące Klienta
Dane finansowe są automatycznie pobierane z systemu Scala.
Wszystkie informacje, łącznie z danymi finansowymi są replikowane do
pracowników mobilnych wyposażonych w komputery przenośne.
Opis działania
Katalog Firmy - Klienci. Zapewnia przegląd kompletu informacji dotyczących danej firmy,
łącznie z danymi finansowymi, umowami i wszelkimi dokumentami wystawionymi dla tej firmy.
Kontakty mogą być z wielu osobami, dodatkowo przyporządkowane do Projektu.
Wprowadzono specjalne dokumenty parę Zapytanie-Oferta porządkującą korespondencję
ofertową, oraz Umowy z możliwością podziału ich na dowolne typy.
Osoby kontaktowe u Klienta poza danymi teleadresowymi mogą też mieć określenie funkcji,
stanowiska . Można określić dla kogo w firmie ma być przygotowana wysyłka.
Firma-Klient może prowadzić wiele Projektów w których biorą udział inne Firmy (konsorcjum)
można określić rolę każdej firmy w projekcie a także przyporządkować Kontakty z Osobą do Projektu.
Można wybrać Firmy i Osoby wg dowolnych kryteriów , przygotować Wysyłki zbiorcze i zanotować
przy każdej osobie że nastąpiła wysyłka albo otrzymała Materiały Promocyjne przekazane Firmie.
We wszystkich istotnych momentach można dopisać Notatki i Alarmy. Można np przeglądać i edytować
Notatki dotyczące firmy. Korespondować notatkami i Alarmami na temat terminów w Projekcie.
Niezależnie można też planować przyszłe spotkania.
Dane finansowe dotyczące Klienta i formy płatności są pobierane automatycznie z systemu Scala.
Wszystkie informacje niezbędne do pracy i podejmowania decyzji są replikowane - wymieniane z
pracownikami terenowymi wyposażonymi w komputery przenośne. Szczególnie cenna jest możliwość
przekazywania aktualnych informacji finansowych pobranych z systemu ERP oraz wspólnego modyfikowania
informacji tak w centrali jak i w terenie. Wykorzystano zaprojektowane przez Microsoft mechanizmy
replikacji i rozwiązywania konfliktów (jednoczesne modyfikacji w centrali i w terenie), umieszczone
w MS SQL server 2000.
Specyfikacja
1. Dane technologiczne:
a. System operacyjny klienta: Windows 98, Windows NT Workstation, Windows 2000 Professional ,Windows XP Professional
b. Serwery: Windows NT Server, Windows 2000 Server, Microsoft BackOffice, Microsoft BackOffice SBS, Microsoft SQL serwer, MSDE
c. Integracja: Microsoft Word, Microsoft Excel
d. Narzędzia: Visual Studio, Object oriented case tool (UML)
2. Wymagania sprzętowe:
nie przekraczają wymogów dotyczących platformy systemowej Windows 98. Pracownicy mobilni powinni
mieć nieco mocniejsze komputery wyposażone w minimum 256 MB pamięci operacyjnej
3. Zastosowanie:
a. Biuro
b. Handel i usługi
c. Zarządzanie dokumentami i praca grupowa
4. Słowa kluczowe:
crm ,przedstawiciele handlowi, certyfikacja, katalog klientów, przedstawicielstwa firm zagranicznych, mailingi,
zarządzanie wysyłką materiałów, gwarancja, kontakty, relacje z Klientami
|
|
|
|
|
|
|