|
|
Zarządzanie Kontaktami w strukturze wieloodziałowej
Cele tworzenia programu
Program "Zarządzanie kontaktami w Oddziałach" przeznaczony jest dla Oddziałów i Oddziałów regionalnych a
także dla Centrali Firmy. Ma on służyć jako narzędzie:
- wsparcia działalności Opiekunów poszczególnych Klientów
- zbierania i porządkowania wiedzy o Klientach
- poprawy komunikacji z Centralą i Regionami
- do oceny i dokumentowania historii kontaktów z Klientem
- do oceny przedstawicieli terenowych
- do robienia wysyłek materiałów promocyjnych i korespondencji handlowej do wielu Szpitali
- do celów statystycznych
Cele komunikacyjne będą osiągnięte przez synchronizowanie za pomocą e-maila
zmian w bazach danych pomiędzy Opiekunem i Centralą oraz Opiekunem i Regionem
Funkcje i statystyki
Plan działań (spotkań i telefonów) na przyszły tydzień z możliwością dopisywanie i
edycji danych z tym że każda zmiana jest pamiętana w historycznej bazie danych i
można potem sprawdzić co zmieniono
- dla opiekuna
- dla klienta
Realizacja planu za poprzedni tydzień
- dla opiekuna
- dla klienta
Planowane zdarzenia na dziś (alarmy - przypomnienia)
- dla opiekuna
- dla klienta
Obroty miesięczne + średnie oceny + ilość spotkań z miesiąca
Przy dodaniu spotkania automatycznie zapisuje się telefon przypominający na zadaną ilość dni
wcześniej o spotkaniu
Obsługa mailingów, możliwe wygenerowanie pojedynczego wydruku adresu Osoby na kopercie lub
przygotowanie listy osób - adresatów, wybranie dla nich adresu służbowego lub prywatnego i
wydrukowanie tej listy lub przeniesienie do Excela do korespondencji seryjnej.
Dodawanie podpisanych uwag zmienianych tylko przez wpisującego + "odfajkowanie" załatwionej
uwagi przez Opiekuna
Zestawienie ile spotkań z klientem w mies.
- dla opiekuna
- dla klienta
Zestawienie - lista uwag załatwionych / nie załatwionych
- dla opiekuna
- dla klienta
Rejestrowanie zmian danych
Rejestrowanie danych przetargowych
Rozbudowany system ocen Osoby i spotkania przez Opiekuna oraz Opiekuna i Klienta przez Centralę
Specyfikacja
1. Dane technologiczne:
a. System operacyjny klienta: Windows 95, Windows 98, Windows NT Workstation, Windows 2000 Professional ,Windows XP Professional
b. Serwery: Windows NT Server, Windows 2000 Server, Microsoft BackOffice, Microsoft BackOffice SBS, Microsoft SQL serwer, MSDE
c. Integracja: Microsoft Word, Microsoft Excel
d. Narzędzia: Visual Studio, Object oriented case tool (UML)
2. Wymagania sprzętowe:
nie przekraczają wymogów dotyczących platformy systemowej Windows 98
3. Zastosowanie:
a. Biuro
b. Handel i usługi
c. Zarządzanie dokumentami i pracą grupową
4. Słowa kluczowe:
eksport, import, kontrakty zagraniczne, kontrakt importowy,
kontrakt eksportowy, zagraniczne polecenia przelewu, zarządzanie realizacją kontraktów,
realizacja kontraktów handlu zagranicznego, obsługa firmy importowej, obsługa firmy
eksportowej
|
|
|
|
|
|
|